مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) در کاشان برگزار می‌شود 
کد خبر: 4164533
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
با حضور دختران خردسال شهدای مدافع حرم 

مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) در کاشان برگزار می‌شود 

دختران شهدای مدافع حرم در مراسمی که به‌مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در کاشان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

حضرت رقیه(س)به گزارش ایکنا از اصفهان، مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی در روز جمعه، سوم شهریورماه مصادف با هشتمین روز ماه صفر بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان امام خمینی(ره) کاشان برگزار خواهد شد و دختران خردسال شهدای مدافع حرم با خانواده خود در آیین سوگواری دردانه امام حسین(ع) شرکت می‌کنند.

نوحه‌خوانی و ذکر مصیبت در سوگ حضرت رقیه(س) با نوای اسماعیل اخباری، ضرب زورخانه، دکلمه‌خوانی در وصف کرامات این بانوی سه ساله و حجاب و عفاف، اهدای عروسک به دختران شهدای مدافع حرم، اجرای سرود و قرائت زیارتنامه حضرت رقیه(س) از بخش‌های این مراسم است که با حضور فاطمه سلیمانی، یادگار سردار د‌ل‌ها و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداری ویژه و فرماندهی انتظامی کاشان برگزار می‌شود.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha